I've changed my mind ..

Varför är man en sådan jobbig flickvän ibland? Man får gräsligt dåligt samvete när man sedan får höra att han berättar för sina vänner att det är mig han vill vara med, resten av tiden. Älskling, du är för bra!

Helgen har varit en myshelg, även om den varit mycket upptagen. Ja utom Fredag, men den blev som den blev. Älskling får ta med mig till thai thai, åka till dk för att äta brända mandlar och churros med mjukglass. Jag vill också äta snören, sådana som Mallan sålde. Melon sa hon var goda. I belive her.

Lördagen var filmmys. Igår var pizzamys. Haha. Ohja, vägde mig i Lördags efter snabbduschning innan filmen. Iförsig var det älsklings våg. Den har varit en glädje våg. Men det börjar bli lite läskigt. Den stod på 53.4 kg. Hallå, vart tar jag vägen? Det är närmre 50 än 60?!

Föööörresten, jag har berättat det mest glädjanse beskedet någonsin jag fått från Region skåne (sjukvården)? ATT JAG SKA OPERERAS. Min visdomstand ska bort.. Saken är den att.. Det är den högra tanden i nederdelen av käken som ska bort. Jag har minsann problem med de andra två också, haha. Undra om tandläkaren håller reda på vilken tand det är. Hm.. Iallafall den 7/9 är det dax kl. 10.00. Får nog ha sällskap av mamma tror jag :p.

Och för att berätta ännu en nyhet, som inte är en bra nyhet dock, så är det att han vi ska köpa bilen av har åkt till Brasilien. Jaaajaa. Inte denna veckan, heller! Vi vill ju bara ha vår bil :D. Iallafall jag vill...


Idag ska jag umgås lite med min familj, så vi ska in till stan för jag kom på en brilianta ideén att äta sushi! Muuuums! Sen ska jag nog bort till mormor och kolla till min gamla dator. Sen ska förhoppningsvis jag och älskling till Lund för att kolla på jackorna vi vill ha.. Åh. Vi var där igår men allting är stängt i Lund en Söndag skulle jag vilja säga..

Men nu ska jag äta frukost!



Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0