Ill.

Igår började jag känna mig lite krasslig, fick ta min astma medicin två gånger innan klockan ens vad två på dagen. Jobbade själv, hade en stor bokning med 30 pers. Jag skakade. Andades tungt, började blir lite snorig.. Dagen fortsatte och jag hade tre ärenden att göra. Jag gjorde dem och var klar vid fem.

Åkte hem och gjorde mig klar, tillfixad. ÅKte och hämtade älskling, han fick köra, jag orkade inte, vrålhungrig. El Patio, tre rätters. Vitlöksröd/nachos till förrätt, lax planka till huvudrätt och glass till efterrätt. En kort runda i pildammarna. Hem till älskling, sjuk. Låg och vilade i hans säng. Sen tog vi oss hem till mig. Fick upp och la oss innan kockan var tio. Kunde inte somna, snor, ont i magen, lock i öronen, känns som en bulle är intryckt i skallen. Jag har vaknat varranan timme inatt. Idag är jag mega sjuk. Vilket snabbt jävla händelse förlopp. Tänker om älskling kanske har lust att ta för mig idag, jag är där sålänge jag pallar. Men jag orkar inte ens prata. Jag har ont i hela kroppen och känner mig som en zombie. Jag är jävligt sjuk. Haha.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0