I can't be with you like this anymore

Igår hade jag en härlig familje kväll, haha vi lyssnade först på historier i Glemminge, inte speciellt läskiga, jag tycker om mer verklighetstrogna.. Jaja, sen bjöd jag på fika på Fritidsbaren (2'a dagen i rad!?) haha. Sen blev det en tur hem till Oxie. Blev avsläppt hos älskling, där vi spenderade en timme eller två framför tv'n nere i storarummet tillsammans med alla andra.

Har märkt det att det har blivit så mycket mer mys sen han kom hem, okej, det är svårt att mysa ensam, haha, men det är mer pussar och kramar och det är verkligen härligt. När jag hade hämtat hem de i Lördags och jag jobbade sen efter det, och när jag åkte hem till älskling senare på kvällen så kändes det inte som att de ens varit borta i en vecka. Väldigt skumt. Men det är iallafall skönt att de ÄR hemma.

Idag har jag varit sinnes social även om jag inte ens träffat någon än. Haha. Sms'ade Sandra och har pratat med både Malin och Sara. Hann med en kortis chatt med Minisan också på fejjan, haha. Det låter som om jag är 13 och precis fått ett konto på Lunarstorm, RIP.

Ingen verkar vilja träffa mig när jag för en gångsskull är ledig.. Så jag ska nog ta mig till Mobilia och köpa en eller två kjolar, men det känns så sjukt. Två likadana i olika färgställningar. Suck.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0