Fingrar på bilder med minnen av oss ..

Idag ska jag och älskling eventuellt åka och kolla på bil. Haha, så knäppt! Men somsagt, kanske. Jaja. Åh, jag börjar bli hungrig igen, funderar på den skålen med flingor som jag inte orkade innan imorse.


Igår skulle älskling och jag gå på bio, tyckte han, jag var inte speciellt sugen, så vi körde hem till hans farmor där kussarna från 08 var på besök, vi satt och snackade där från halv nio till kvart i tolv. Crazy, men mycket trevligt. Lite lagom segt imorse när älskling körde mig hem..

Helgen skulle bli lugn, då det är bröllop på Lördag och det skulle vara tävling, men tävlingen är inställd, så det blir inte en så lugn helg. Men det blir bra. Haha, stimulans kan ju behövas om det blir bil köp. Well well.

Dagens planer? Ska med mamma och Fifi till Katarina, en vän till familjen vid två. Kommer nog ha lite ont sen, så det är skönt att idag, imorgon och övermorgon är luugna. Haha, jaja, hemma lugna. Det är inte helt lugnt. Det blir det inte förrens senare iår. Men det är bara naaajs. Ja, det är lite mindre än två månader som det ser ut i dagsläget. Är inne på min 3½ månad nu. Jaja.

Nej, nu ska jag nog ner och käka en tallrik flingor med mjölk och sylt, muuums!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0