Birdshit on my shoe?

Idag blir allting back to normal. Yeees. Inom en timme, hehe. Ah, vet inte vad jag ska skriva riktigt. Älskling tyckte tavlan var jätte fin. Bilen var bra, de saker som fanns på vår dåliga lista ska de två värsta sakerna åtgärdas. Så det blir nog... Och Igår berättade älskling att vi vet en lägenhet i gamla väster som ska hyras ut i andrahand, för ca 3000:-/månad. Alltså, varför är det flyt med just allting? Saken är, har man väl flyttat hemmifrån, fixat möbler osv. sen kan man inte flytta hem igen. Det vill iallafall inte jag, inte om jag funderar på det. Så ja, det är ju en jäkla massa tankar som snurrar.. Men detta med bilen känns iallafall väldigt bra och det känns som att jag och älskling är enade vad vi tycker. Nu är det dock allting runtomkring som vi måste planera för, skriva "kontrakt" på.

Igår träffade jag Carro, vi har alltid så lätt att umgås. Snackade om lite alltmöjligt och det är härligt det med. När jag kom hem sen på kvällen frågade älskling om inte han fick följa med när vi skulle resa, och om inte Theis också vill med, hah ... ;). Alltså ingenting är bokat, men det hade varit så skoj om det blivit av! Mycket som ska klaffa, men det verkar kunna lösa sig ..

Igår när vi åt mjukglass kollade jag efter ett tag ner på min sko, en brunvit gegga som landat på min sko, vafaaan, fågelskit? Nej, det var bara mjukglass med strössel, upplöst chokladströssel som såg ut som en riktigt kladd. Haha!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0