Bad hairday? Ohyes ..

Igår nämnde älskling en grej som inte tagit så mycket tankeverksamhet den senaste tiden. Men ta mig på orden, det är en sak som vi sover på alltid när vi sover hos mig, hehe.. Ojoj! Så nu snurrar tankarna igen.

Igår var ok, tråkigt väder. Blev så himla hungrig vid tre fyra tiden att det kändes som man skulle trilla av pinnen typ. Då blev det burgare. Idag har jag ingen aning om vad det ska bli. Haha, tänkte skriva att jag ska byta partner, men så är inte riktigt läget.. Dock är det en lika lång dag idag.

Ska se till att få tvättat mina kläder, kjolen som jag ev. ska ha ikväll, samt skjort-klänningen jag ska ha imorgon på bröllopet. Funderar på om jag ska ha plattat hår, vågigt hår eller självlockigt med mousse i. Jonas föreslår nog senaste, för det var så jag lockade in honom med att min moss-gröna utstyrsel skulle vara snygg. Men håret blir så tovigt av mousse. Och hårspray.

Jaja, nu ska jag sluta kvida om det och ner och äta frukost, min mage nästa skriker! Påtal om frukost glömde jag ta min p-pilla för två dagar sen.. Good job!

Förresten känns det konstigt underbart att vakna med bron som utsikt varje morgon, men det är härligt och ger ett fint ljus i mitt rum. Påtal om ljus, vilket väder det var igår! Riktigt höst-ruskigt. Har aldrig hört såndana smällar som jag gjorde igår, då var det mysigt att bara krypa närmare älskling..


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0