16/8

Ahh, jag minns inte ens när jag uppdaterade och vad jag skrev. Har jag skrivit om lägenheten? Jaja, det är spekulationer änsålänge, meeen, man vet aldrig. Vet inte riktigt hur jag känner för det heller. Men läget är iallafall helt perfekt.

Igår var jag och älskling över hos mormor och pratade en bra stund med henne. Hon visade oss massor av tidningsklipp osv. från när hon var ung. Min fina mormor. Älskling och jag berättade om bilen. Genast ville hon hjälpa till. Men det var inte därför som vi kom dit. Vi hade en riktigt trevlig pratstund. Älskling och jag var överrens om att man spenderar alldelles för lite tid med de äldre. Det får det bli ändring på. Det finns massor av saker jag ska rama in av det som mormor visade oss, kan bli riktigt bra med historia på väggarna.

Well well, idag ska det fixas lite smått. Hoppas allting reder sig. Dessutom, till råga på allt så börjar jag blir rosslig i halsen, så det känns inte hundra.

Det bästa med denna dagen är att jag och älskling har 4 år och 4 månader idag <3



Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0