You belong with me

Jag är nästan precis hemkommen. Från en mycket trevlig tur. Först var mamma och jag på Siba, Rusta och OnOff för att leta efter The Sims till ps2, och sen letade jag efter volumaster som jag tänkt önska mig i present.. Men de jag hittade i butik var ungefär 300:- dyrare än de på nätet.. Så vi körde till plantagen, där mamma handlade blommor till mormor. Hämtade Fifi hos mormor och sen körde vi till skivlagert, inte där hade de Sims heller..

Så vi gick lite på Jägers, tillslut hamnade vi på Lindex och där hittade jag ett par grymt snygga skor. 249:- och de är så sommarfina! Så de fick jag av mamma, mycket snällt! Jag har alltid haft lite "svårt" för den tjocka, överdrivna gummikanten, men på dessa är det en snygg övergång och en beige rand längs gummit. Åh!


Sen såg jag även ett fint armband jag sett på Guldfynd innan, (skulle kolla efter den vita klockan) så det får jag i födelsepresent. Men det ska jag försöka glömma bort, haha.. Ska väl kolla om det trillat in något kul i inkorgen. Mormor frågade när vi hämtade Fifi om jag behövde pengar. Nej för det gör jag inte! Min ekonomi är ok, (även om mitt kortkonto är ekande) för tillfället. Och även om den kunde varit bättre. Så kommer den någongång förhoppningsvis bli mycket god. Jag ska ta mig igenom detta så jävla bra jag bara kan och ja, fyfan!

Vad händer idag? Idag ÄR det ju faktiskt lillördag? Skulle kunna tänka mig bo01 med mys i filtar typ.. Älskling kommer inte hem förrens mycket senare, så jag tänkte kanske gå ner och umgås med mamma och lillasyster, Lejonkungen stod eventuellt på schemat, det låter helt ok med mig.. Jaja.


Smack !


Kommentarer
Postat av: mallan

Skit snygga skor, jag tror de hade gillat nya strumpor ;)

2010-04-14 @ 20:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0