Vafan, vet du ingenting?

Idag har varit en lagom "stressig" dag, känner att mer än såhär klarar jag nog inte på dessa timmar. Var på arbetförmedlingen och pratade där en stund, sedan fick jag surfat lite. Jag har köpt in mig på pappas internetdosa, så jag fixade lite i bilen, sedan körde jag till Gisa, älsklings farmor, så fixade vi lite teaterbiljetter. Sen så körde jag hem från henne.

Hamnade i trädgården och har tre gånger försökt mig på att äta, blir bara avbruten, haha.. Men det är ju positivt! Om ca en timme börjar dagen, älskling slutar och ja. Tiden är slut kan jag väl säga. Vill bort till biltema och handla lite saker som kommer förenkla min vardag. Sen hade jag tänkt träffa Malin, om hon vill dvs. Haha..

Nu ska jag väl återgå till slösurfning. Har kollat upp abonemang till mig idag, känns som det är dax att ta ytterligare ett steg in i vuxenvärlden. Kanske. Jaja, det kommer.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0