Oh men vad trevligt, öl, PÅ EN TISDAG!?!?

Jag tror ingen missade att höra Minis nedräknande till hennes 18 års dag. Detta året fyller i princip alla mina vänner 20 år. Igår träffade jag Stina, vår gamla NO lärare på Oxievång, för 7 (SJU!?) år sedan började jag sjuan. Idag har det nästan gått ett år sedan jag tog studenten. Det är ju helt galet!

Iallafall, nu planeras det 20 år fester hit och 20 års fester dit. Inte förrens nu i dagarna har tanken slått mig, att jag fyller minsann också år! Om mindre än en månad! Igår frågade älskling mig vad jag önskar mig och idag frågade mamma vad jag önskade mig. Så idag hörde jag med pappa om han vet ifall lokalen är ledig. Så på Måndag ska jag höra om den är ledig. 19 år fyller jag. Men det kan firas ändå tycker jag allt, haha! Så det blir väl att skriva ihop vilka som blir bjudna, och en någorlunda formulering till utskick.


Annars är idag rätt lugnt. Snackat lite i telefon och sådär.. Funderar fortfarande på ifall jag ska starta davinci koden, kommer bli lite tråkigt om man ska bli avbruten av folk som är pratglada. Men så är det väl. Egentligen borde jag sätta mig ute i trädgården och slappa lite, få lite färg på kroppen kanske.

På fredag, när jag och älskling har 4 år, ser planerna ut som så att vi ska till DK äta där och vem vet om det blir tivoli också? Det blir säkert hur mysigt som helst och det är skönt att helgen också är lugn, eller ja, vi får väl se hur lugn den blir.. ;)


Igår var jag och älskling på föreläsning om att VÅGA! Med Lena Frisk somsagt, efter det gick vi till Harrys där vi mötte upp Robin och Ceasar (stavning?). Efter en stund kom Sara och sedan även Mia. När Mia kom drog vi till Lilla torg där vi satt tills klockan blev halvtolv. Jag körde hem min asnitade(3 öl) pojkvän och han somnade fort när vi väl kommit hem. Haha, nej har var inte nitad, han hade bara en trevlig Tisdag!

Nu tänkte jag kolla lite recept, eller jag gör det efter klockan ett, haha. Lite recept till helgen 7-9 Maj (vilket det förhoppningsvis blir). Sen är jag riktigt sugen på att dra ut på en shopping runda, hittade ett jättefint armband igår i Svedala, men det var lite dyrt, 200:-. Har hittat en jättefin klocka också som jag vill ha, och ett simsspel som jag önskar mig av mamma och pappa, äntligen ett simsspel till ps2! Nice. Nej nu tycker jag fan att solen kallar, på med shorts och uut!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0