Under ytan ..

Goddagens! Ja, för inte är det frukost längre och inte heller lunch, men min magen indikerar på att det är tid för lunch. Snurrigt! Det verkar som om det blir en wasa sandwich. Aja.

Idag har varit en riktigt härlig dag och den är långt ifrån slut! Imorse vaknade jag innan älsklings klockan (den började ringa och snooza vid 06.25) och när han skulle gå ner så gick även jag ner, ca 06.45. Pussade på honom och sen gick han. Så jag satt uppe med mina föräldrar och kände att idag, IDAG vill jag röra på mig.

Så mamma och jag cyklade till Svedala. Vi började cykla vid 07.45 och var hemma 08.50. För vi hade ju som deadline att vara hemma innan 9.00. Hehe. Så sen när vi kom hem åt jag frukost och solade i trädgården och nu vid tolv, ett hoppade jag in i duschen och kom nästan precis ut därifrån. Är iklädd bikini igen faktist men jag hade inte tänkt sola så jag svettas precis .. Solen försvinner snart från vår framsida, så det gäller att lapa lite i det sista också. Men det är härligt!


Sen ska jag in och städa lite på mitt rum och därefter är väl älskling lagom klar på jobb så vi kan hitta på något. Jag har iallafall tre saker jag vill få gjort. 1, hämta ut saker på Apoteket. 2, lägga ett brev i brevlådan. 3, betala en räkning. Inget av det är kul, men det måste faktist göras. Sen hade vi ev. tänkt äta mjukglass på ribban och sen grilla på stranden. Jaja, planer har vi iallafall.. Men det är kanske inte i rätt ordning med glass först och sedan mat. Vem vet?
Nu ska jag iallafall ut i solen igen..



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0