Trying a new one

Känslan över att vi är tillbaka på det normala är fortfarande skrämmande. Men samtidigt måste jag också få leva lite och inte bara sitta hemma och fundera. Idag kanske det händer något som gör situationen bättre. Håll tummarna!

Så igår, när jag var klar med att vara upptagen så körde jag hem och bytte om snabbt, sen körde jag in till stan och mötte älskling, Mia, Micke och Robin på Lilla. Eller ja, först inom Max för en riktigt god Orginal JR.. Så igår agerade jag taxi, så runt elva, halv tolv snåret när alla var avsläppta, färdigkissade så kom vi äntligen hem. Sov hos älskling inatt och vi somnade väl rätt fort.

Idag har jag lite småsaker (många småsaker) som ska fixas och göras och donas med. Har fått några gjorda nu på morgonen redan, men nu ska jag fortsätta, så jag plockar med mig dator och allt. Så skriver jag här igen lite senare kanske. Förhoppningsvis med glada besked!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0