T&R Sthlm

Min älskling sitter i en BMW på väg till Stockholm, nej det är inget skämt. Men tro mig, det trodde både Jonas och jag imorse när han fick ett samtal med förfrågan om han ville köra till Stockholm tur och retur. Haha det är så sinnessjukt och det är så jäkla synd, jag hade velat följa med!! Jag sa det till Jonas, att han skulle tacka ja (han får betalt) hur ofta får man göra något sånt sjukt? Haha, det är sinnes ball. Men samtidigt, en hela jäkla dag! Hahaha! Kan inte sätta ord på det!

Igår kväll, var väääldigt lugnt.. Hämtade älskling föräldrar, och ja, det var väl allt.. Somnade vid tolv och vaknade vid sju. Vem tar ifrån mig min sömn? Om jag ska vara ärlig så tror jag att inatt/imorgon kommer jag sova så mycket bättre..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0