To do VS. to do not deserve

Näsan rinner oavbrutet, huvudet hänger på sne och strupen där halsen och snoken går ihop gör det väldigt väldigt ont. Tydlingen förtjänar jag en förkylning, för alla dessa symtom kan minsann inte bara vara pollen allergi. Jo, mina ögon är uppsvullna så det nästan ser ut som om jag har två ballonger i ansiktet. Till råga på allt annat så är det väl passande, just nu.

Sovit helt ok, så är inte lika slut idag som jag var igår när jag vaknade. Men idag ska jag igång så kvickt, kommer vara slutkörd ikväll.

Funderar på att släpa ner mig så jag kan ta både allergi tablett och p-pilla. Sen ska jag äta en god rostbiffmacka med remoulad och rostad lök, om halsen inte strejkar dvs.

Naw, fick skriva en lapp till Fifi imorse, att hon inte behövde vara med på dansen i skolan för hon har fått en jätte inflammation/nageltrång på sin ena stortå. Lilla plutten..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0