Sorry I can't hear you, are you breaking up on me?

Jag laddar inför ikväll. Ja. Jag duschade och har för en liten stund sedan fönat mitt hår, very nice! Har fått göra rätt många "ärenden" idag. Ett av dem kommer att synas ikväll.. ;). Har ca 4 stycken kvar. Men nu har jag lite paus. Väntar på att något ska torka och så försöker jag välja något matchande. Letade efter en vit topp med djuprygg, det hade varit super snyggt. Men det hittade jag inte :(. Så jag funderar på om jag ska köra neutrala färger idag eller vad. Hm..

Och över till något annat så förhoppningsvis blir saker och ting bättre.
Men det kan jag inte veta efter första eller kanske andra gången.

Idag har jag ätit en mussla. Första gången. Var tvungen. Haha, tuggade, smakade lite och svalde. Salt, havssalt. Haha, musslor är så jäkla nasty om man disakrerar (stavning?) dom. Usch :(. Det var alltså paella vi åt till lunch, hade choklad fondy till "efterrätt".
Jaja, ikväll blir trevligt. Känner det på mig, jag kommer ha trevligt! Hoppas alla andra också får det.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0