Rättning*

Det blir inget mobilia, fått samtal som hindrat mig rent tidsmässigt. Så tänkte ev. själv ringa ett samtal nu och sedan bege mig, är ombytt och nästan klar. Räknat, kollat och insett, MASSOR. Jag är himla glad. Vill bara att saker och ting ska lösa sig NU NU NU. Men så fungerar det inte, tyvärr. Har fått lönepapper idag från LM, blev ungefär vad jag tänkt, men inte "vågat" hoppas på. Nej, ingen stor summa, men det gör att denna månaden (rättare sagt nästa månad) lättare går runt, ekonomiskt sett. Har stora utgifter som är på g.. Så samtidigt som jag sitter fast i förtjänings tänket, tänker jag även på vad som komma skall.

Åh, för att berätta något riktigt kul, haha, så har jag börjat på en ny karta idag. SÅ SKÖNT. Tycker verkligen inte om "veckan" som varit. Pratade precis med älskling, varför känns det som vi knappt har träffats denna veckan? Idag kommer vi inte träffas förrens ikväll heller, men vi får väl ta igen allt en annan dag, en dag då det funkar för oss båda..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0