One looove

Hade en rätt lugn morgon här hemma, vid halv tolv begav vi oss till arenan och åt lunch i Percys restaurang. Rostbiff med varm potatissallad och rödvinsås scharlottenlökar i. Gud vad gott det var.. Allting inkl. sallad, mat och dryck var i buffeform, det är så skönt! Riktigt fräsch och det känns som det verkligen kan bli fler besök där. Riktigt stiligt där också.

Sen körde vi snabbt förbi Zara i stan så jag fick testa de chinosena jag hittat, no good. Eller jo, det var snygga, men på ett HELT annat sätt än de jeansen jag testade på MQ, de var så nice. Så jag tänkte jag snart skulle bege mig så jag åker bort till mobilia och testar de en sista gång och sen ska jag köpa dem. Sen ska jag direkt bort till ett annat ställe och bli klokare tänkte jag. Och strax därefter är det väl dax att älskling slutar. Men han hade andra planer så jag håller mig kvar och blir klokare. Senare ikväll är det förhoppningsvis träning som fortfarande står på schemat :). Sen blir det minsann efterlängtad dusch. Åh, ikväll blir det sömn fort hoppas jag ..

Men nu ska jag byta om och bege mig snart .. :) Dator och allt ska jag packa med så det tar sin lilla tid. Gör så att jag fixar mig allt vad jag kan och sen får jag köra. Ska höra med mamma om hon är sugen på att följa med snabbt till mobilia ..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0