Mail hit, mail dit!

Det kändes skumt idag när jag vaknade. Allt var för "normalt" för att vara såhär. Det är lite som om vi alla trippar på tårna. Åh, jag önskar på sätt och vis att jag kunde berätta. För då kunde jag även berättat hur JAG känner. Det kan jag inte riktigt nu, jag måste gå runt om det.. Men visst, det känns ändå bättre. Men vad är det att lova?


Var lagom nervös också inför mailöppningen idag. Det kunde ju stå vad som helst!! Visste det kan det alla andra dagar också, men det var lite speciellt. Låter det inte som om jag gjort grav. test på nätet? Så är inte fallet iallafall! Detta är tyvärr något jag inte heller kan berätta om här. Iallafall så verkar det lösa sig, puh!

Och jag har även lyckats få en update av Malin att Valborg är imorgon, jag hade lätt haft valborg på Lördag om hon inte sagt något.. Hah! Ska även svara/skicka något mail till, sen ska jag och mamma åka och handla mat :). Senare idag är jag upptagen och igår fick jag äntligen betalt min räkning till bilen, skönt!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0