M-m-my telephone!

Yes, igår blev jag mycket klokare, vill bli ännu klokare så när jag vaknade imorse 07.15 insåg jag att det var dax att börja träna. Inte vanligt träning, utan lärande. Men det är ju helt sinnessjukt att komma på det på morgonen sådär tidigt. Jaja, idag ska jag iallafall få både outlook och en telefon :D. Kan ju vara bra att ha helt enkelt. Det jag har sedan innan fungerar inte riktigt nu. Väntar på att lite papper ska komma så livet kan komma i rullning igen. Sen ska jag maila Natalie också. Eller ringa. För jag vill berätta på riktigt och jag VILL och kan (^^), senare iår.

Ja, shit alltså. Jag tror inte jag har tankar över till något annat, jag vill bara lära mig! Så jag drömmer, äter och fiser tankar kring allt möjligt. 16 p, innebär det 1½ timme, hm något jag ska fråga över.. Tex. Men nu ska jag öva!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0