Let the day begin


Goddagens!

Idag är precis som alla andra dagar, nääästan, jag har saker att göra, mail, samtal, you name it! I like it! Idag ska jag fixa lite blandat, ska bort om L snabbt och lämna av lite, sen ska jag bort till Petter och fylla i nya praktik papper, för det verkar som om de papperna jag skickade förra veckan har försvunnit i posten.. Suck! Tycker inte om fördröjningar. Sedan ska jag till Malin och träffa henne lite, trevlans. Ikväll ska jag och älskling på föreläsning med Lena Frisk, blir förhoppningsvis en trevlig kväll. Lena är standup komiker, men ikväll håller hon en föreläsning (VÅGA!) jag fixat till oss. Den skulle vara slut vid halv nio ungefär så det är väl rakt hem i bingen sen kan jag tänka mig.

Jag ställde klockan på halv åtta för att göra färdigt den läxa jag fått .... SUCKSUCKSUCK! Jaja, jag gjorde den iallafall. Tack och lov att detta var den sista :D. I f....ing hope.

Över till något heeelt annat. Idag ska vi äta färsk fisk, ja, pappa fick upp fisk igår så idag blir det bacon inbakad torsk med mexicansk-inspirerat ris. Låter yummie! Så jag ska göra mig så klar jag bara kan och sedan ska jag äta och därefter begemig. Så dagen kan starta!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0