Hang down your head ..

Igår storsög min dag, på bara några minuter. Hur fan kan det vara möjligt? Det värsta var nästan att min dag för övrigt varit så himla bra! På kvällen blev den bättre, men jag vet inte hur min externa hårddisk mår, jag har inte vågat fråga honom. Han kanske har mer pms än jag själv just för jag tappade honom igår. Jag lipade färdigt igår och ställde tillbaka allting som det stått innan. Ingen förändring i rummet, bara färre damtussar bakom skrivbordet...

Mötte upp älskling, vi bokade lokalen (skriv upp 21'e mina vänner, mer info kommer!), körde hem till Jonas och följde med på en kall promenad vid bo01. Sen körde vi till mig på kvällen och sov hos mig inatt, vaknade till när han gick imorse och sen vaknade jag på riktigt vid 8.25 ungefär, lagom till dagens alla äventyr!

Och ja, inte förrens efter elva så kändes magen okej, saker som klyddade till sig igår, bigtime. Då är det ju min uppgift att lösa det. Så nu känns det mycket bättre. Har tom. ringt dit jag skulle för att kunna fixa älsklingspresent, dock svarar de inte, men ger det ett försök efter lunchen nu.. Snart kommer mamma, pappa, mormor och fifi iallafall så ska vi se på film som mormor lämnat in för längesedan och äta kina mat. Senare idag blir det överlämning av nycklar och kanske en tur till Svedala? Well well..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0