Google is my best friend when I want to know something

Goddagens! Vid tolv snåret fick jag i mig det första att äta sedan händelsen inatt. Sedan dess har jag även hunnit duscha så nu är jag ren och fräsch. Försökte efter duschen föna volym i hårknoppen, men det lyckades jag inte med, dock fönade jag väldigt mycket av mitt hår med hjälp av hårborste samtidigt, jises vad mjukt det blev! Så nu förstår jag verkligen varför ens hår är så mjukt och skönt när man kommer från frisören.. Det är föningen!

Well well, är påklädd och redo. Men för vad? Ja det undrar jag också. Hade tänkt ta lärdom av en klok tjej idag, vet bara inte när. Senare vet jag inte vad som händer. Jo för det blev precis bestämt att vi ska på AW. Senaresenare ska vi hämta älsklings föräldrar i Limhamn eller vart det var. Får väl se om det händer något spännande därimellan.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0