Good morning sunshines!

Vet inte vad jag ska skriva om idag än, det är så mycket som jag har inplanerat!

Så jag skriver om iförrgår och igår!

Iförrgår hälsade jag somsagt på Malin på cafeet en stund efter jag gjort något litet ärende. Där kom regn, vind och snö, helt ofattbart. Jag har redan solat ute i bikini, hmm.. Gick inom "Mia & Nettans" en trevligt liten butik med allt möjligt, (mest) tjejigt. Och så hade de armbandet kvar!! Så jag köpte det i present till mig själv, samt en liten berlock. Men jag ska öppna det på min födelsedag, så det blir lite mer spännande. Hehe. Sen körde jag hem till mig, var där en stund och sedan begav jag mig hem till älskling för att värma upp sängen. 22.00 började dokumentären "Bananas!" som jag velat se ända sedan det blev sådana skriverier om den i tidningen och stämningar hit och dit. Den var bra och det var värt att lägga 2½ timmar på den. Så äntligen som älskling hem, kall som en isbit! Och snuvig såklart.. Tillslut somnade vi ihopkurade.

Igår körde jag älsklingen på morgonen till jobbet, för att man är så snäll. Var hemma ca 07.05, så jag satte på filmen "Da Vinci Koden", hann inte se färdigt hela. För vid elva- tolv började jag göra mig smått iordning, och strax efter tolv var jag hos Carro med bullar och mig själv. Satt och tjötade tills klockan var över 18.00, men det är så trevligt och härligt att bara kunna sitta så! :)

Körde inom älskling för att hälsa på honom (han mår inge bra) och när det var dags för mig att gå, DÅ vaknade han till... Körde hem till mig och började hacka lök och grejer, strax därefter plingade det på dörren och det var Malin och Sara! Ready to eat! :) Så åt vi spaghetti och köttfärs och senare kom även älskling och Robin förbi i någon timme.. Vid tio ungefär begav de alla sig och vi gick upp och la oss....

Shit, orkar någon ens läsa om mina dagens planer? Haha, jag ger det ett försök att skriva kortfattat, hrm.
Ska fixa lite med mail och samtal nu snart, sedan ska jag och mamma iväg och luncha. Hade tänkt försöka ta mig in till stan, dessförinnan ska skicka två långa och nödvändiga sms, i stan ska jag kolla på chinos/jeans och bikini, sedan ska jag hem och byta om för att lära mig saker idag. Och ikväll blir det träning. Puh!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0