:)

Får väl börja där jag avslutade. Älskling kom tryggt fram&tillbaka till/från Sthlm. Jag blev klokare, och senare körde jag mig själv till Minis systers lägenhet. Pappa körde hem min bil :). Förfestade där i ca 3 timmar, sedan begav vi oss till Slagt där vi mötte upp min super älskling. Dansade och höll på tills klockan var strax innan tre då körde vi till Lockarps donken och åt natta-maud. Så värt det! Åh, typ dagens första måltid.

Har ätit så dåligt denna helgen. Det har varit frukost, en bulle och sedan ett äpple på kvällen. Det är inte acceptabelt Vivi! Jaja.

Igår hade vi lite lagom mys innan jag åkte. Och sen när jag kom hem, puh vad jag var trött! Älskling hämtade mig och vi slocknade snabbt tillsammans och imorse skulle jag åka med honom så han skulle släppa mig på vägen. Guuuud vad jag sovit gott inatt! Så jag bara precis klädde på mig och blev körde, kom hem och gick upp och la mig och somnade om till exakt 9.00! Ofta kofta säger jag bara. Sovit i 11 timmar och jag är fortf. tröttis. Har träningsvärk också, i rygg, ben och armar, haha! Idag är det rätt lugnt.

Men nu ska jag byta om lite så ska mamma och jag köra till Ikea och äta frukost. Sen ska vi hämta ut hennes pass :) Har vi tur är klockan lagom så jag skulle kunna handla byxor hoppas! Som sagt, nu ska jag!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0