En hel-dag!

Idag har jag och älskling en heldag med varandra, hah men det kommer gå bra, vi brukar klara det fin-fint. Och idag får vi förhoppningsvis fint besök också, vilket aldrig är fel! Snart ska jag byta om från gårdagens festkläder (okej då, jag har bara jeansen på mig sen igår, resten är på g..) till lite mindre vita byxor om man säger så.

 Var tvungen att köra en sväng innan idag, precis när vi vaknat nästan, så sen mötte jag och älskling upp resterande av min familj på Ikea och hade frukostdax där. Så det är skönt att bara sitta och slappa här lite.

Igår var det utgång, körde bort till Mini och Mia så förfestade vi till djävulen bär Prada, härligt! Jag körde och det var så skönt att själv köra hem inatt.. Att veta att man slipper stå ute och vänta på en taxi och sen allt som tillkommer. Åh.

Funderar på om jag ska ner och äta något. Ja det borde jag. ikväll ska jag nog bada på tal om något helt annat! När jag gick på toa hos Mini igår så blev jag väldigt sugen på ett bad.. Och ikväll kommer det vara skönt att återfå lite värme genom ett vaaaarmt bad. Dessutom behövs mitt hår schamponeras en del eller två. Ja, helgen har varit trevlig, som jag sa igår, trivs verkligen med att känna mig trött för att man är trött! Inte trött för att man slappat för mycket. GILLAS!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0