Do I look like I sell drugs?

Igår var en snurrig dag. Det blev ingen träning och det blev inga byxor. Stör mig så in i.. Var hemskt trött vid nio men när Jonas kom och tände upp precis överallt kunde jag inte somna förrens efter 23. Så vaknade jag inatt, trodde bara jag var överdrivet varm, slängde av mig täcket och insåg efter en stund att det ändå inte kändes bra, mådde illa. Har ingen aning om vad det är som gjorde att jag fick gå upp mitt i natten och få slut på illamåendet. Så efter några minuter efterår kunde jag somna, sovit nästan som en stock ändå tills älsklings klocka börjat ringa och hålla på. Så nu är delvis illamåendet också tillbaka och jag är så trött :(. Berättade jag sen när jag varit vaken denna morgonen? Iallafall, sen sju ungefär. Kunde inte lägga mig och pressa mig in i någon sömn, så jag satte på Da Vinci Koden och såg slutet. Och ja, här är jag nu, men jag har mina skäl..

Har några planer på idag, men jag tänker ligga lågt. Ska väl snart ner och se om jag kan äta lite. Sen är väl dagen igång. Untill next time..


Smack ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0