Det är fucking typiskt, men det är smällar man får ta!

Ahhh, mitt mail som jag ville skulle göra det hela lättare gjorde saker mer komplicerade än vad det var innan. Suck! Antagligen är det ännu mer klydd nu bara för att nystat håller på att lösas, men fan. Lite svar på mobilen hade verkligen underlättat. För mitt hemliga ärende gjorde verkligen saker och ting svåra och som jag sa till älskling, jag känner mig sjukt korkad!! Alla små saker andra vet, som är så uppenbart för dem att jag inget får veta... Åh! Sitter här med två kuvert i knäet och hatar att vänta och jag vet någon som inte heller blir glad på att vänta, eller ja, det är ju självklart i detta läget, egentligen vet jag inte om det är en tålmodig person och jag vill inte veta det på detta sättet heller!!!!!!


Annars då? Har fixat lite ärenden, vann inget på min nya lott, tankat bilen, tagit ut danska pengar, kollat underkläder på mobilia, kollat gröna chinos på H&M och Veromoda samt mitt hemliga ärende dåja. Funderar på om jag ska gå upp och lägga mig och vila lite i min säng och sen göra mig iordning för idag. Sitter i gårdagens kläder och slösurfar... I VÄNTAN PÅ VADDÅ?


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0