Come away with me ..

Älskling ligger och sover i min säng, han märkte iallafall inte när jag stängde av den oehört tråkiga innebandy matchen som visades på tv'n, så jag är rätt säker på att han sover. Hehe.


Igår var en väldigt trevlig kväll, mamma körde mig och älskling till svågertorp där vi tog tåget till köpenhavn. Strosade på ströget i nästan två timmar sen tyckte vi det var dax för mat, så vi gick till hardrock som planerat. Två timmars väntetid var det. O to the M to the G. Så vi gick in på tivoli och åt på promenaden. Blev revben, helt gigantiskt och jag måste verkligen tvinga iväg tankarna, "här ligger ett djurs halva bröstkorg, på mitt fat!" Det är äckligt att tänka så, men det var mycket gott.

Sen spelade vi i några av stånden, kollade på fiskarna i det inte så längre nybiggda akvariet, älskling hade aldrig varit och sett det. Sen spelade vi lite lite till och därefter gick vi till inte längre så fulla HRC, där drack vi long island ice tea, sex on the beach och delade på en glass och innan vi gick där ifrån så drack vi en strawberry daquiri. Sen var vi (iallafall jag) extremt trött, så vi tog tåget hem vid elva/tolv. Sms'ade våra föräldrar men fick knäppa sms svar. Från mamm vi fick att "de hade frukit fruktvin" och av Jonas papp fick vi som svar att "de hade drukigt brogg". Haha våra föräldrar är inte okej.. Antingen så behöver de går på stavningskurs eller på avvänjning!


Idag har vi varit på Burlöv, jag hittade ett par jätte fina byxor på MQ, köpte de aldrig för igår när vi var i DK så hittade jag fina chinos på Zara jag tänkte testa imorgon, så det blir antingen eller.. Om ca en timme ska vi på kalas och sen ska vi om vi hinner till Katrin ikväll och därefter utgång. Får se hur det går, för jag är sinnes trött! Och för en stund sedan hade jag ingen aning om vad jag skulle ha på mig, hittade iallafall något. Får sådär jobbigt (once a month) ont i magen emellanåt, så jag vill ha något som sitter löst.. Usch ja. Jag tror ikväll blir bra, jag måste bar piggna till lite, eller låna en säng hos Alle, haha!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0