Bubbeliblubb ..

Har fixat en del idag, lite smått som behövts, något nytt bla. Just nu är jag konfunderad om 6 är ok. Har räknat lite på det, det borde vara det.. Men jag är ändå inte säker. Ska snart köra iväg och växla lite, sedan är det tid, tid för älskling att sluta och för mig att bli okantaktbar, ungefär. Tänk att det är Fredag idag, det känns verkligen inte så, extremt tråkigt väder också. Eller, ja det kanske blir rätt lagom. Ska snart byta om från mina rosapantern pyjamasbyxor till svarta jeans, jodå, sådana äger även jag, längst in i garderoben.

Åh, kissnödig igen, kanske är det Malin som smittat mig. Malin, har du det? Fy såfall..
Ikväll ska jag däcka utav all kunskap!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0