Avstickare?

Idag bara känner jag hur mycket jag har att göra. Gör en tillfällig fuling och kör mc rally och kommer hem senare och försöker ställa allt till rätta. Har iallafall mailat TBS om läget. Vilket känns mycket skönt. Ska nu vilken dag som helst också lägga på ett kuvert som har med framtiden att göra. Eller ja, framtiden inom denna sommaren. Men det är framtid nog för mig.

Igår blev det en trött impuls-utgång till Crown, där jag och älskling mötte upp Sara, Mini och L.. något. Var där i ca en timme sen insåg jag också att tiden tagit ut sin rätt, gammal och sleten är man! Nu ska jag byta om från gårdagens party outfit till leggins, långttröja och tjocktröja, sen blir det mc kläder på och dax för rally. Hoppas det blir en fin dag! Vi hörs senare...



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0