Always the same

Denna måndagen är precis likadan som förra Måndagen, shit på tal om förra Måndagen är det en hel vecka sedan jag träffade Carro! Jao, iallafall. Fast nu idag hade jag tänkt sola lite, but (there's always a but) molnen drar förbi titt som tätt. Så dagens övriga planer är att försöka komma till skott och betala räkningen. Kollade mitt konto innan idag. Alltså senast det var så tomt minns jag inte. Det är ärligt talat oroväckande. Jag har haft många belöningstankar i huvudet. Men jag borde nog tänka om.

Dessutom har jag, (jag av alla människor?) lyckats tappa bort 200 dk. Det stör mig ju innerligt. Iallafall nästa dags-plan är att kolla om lokalen är ledig om några helger. Tänkte precis skriva något som inte är så bra, haha, men det känns nästan naturligt numera ju.. Ska ta mig i kragen och ringa till det stället där älsklings present ska komma ifrån.. Som jag berättade för Mini igår i bilen, förra året var älsklings ledtråd "sitt ner", för det var stå upp vi skulle på, haha det var ju bäst.. Men denna iår, får minsann inte vara för avslöjande. Det enda jag lyckats komma på i ledtråda känns just nu för avslöjande. Well well..


Igår var vi hos Mia och snackade massor, avslutade kvällen (för min del) med en McFlurry, mumma! Sen körde vi och tankade, bytade bil och slutligen hem till mig. Mucho nicey.
Fan vet inte om jag ska byta om till bikini och grillas lite..



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0