All the things that You need?

Igår var en mycket lärorik dag mina vänner (och ovänner om jag har några osynliga sådana)! Ja, efter jag gjort ärenden både i stan och Svedala så körde jag förbi Malins jobb och gjorde henne sällskap i ca 2 timmar, mycket trevligt. Hon tyckte jag såg business aktig ut igår, det var väl lagom passande..

"Åt" hos älskling igår och sedan vid åtta-nio körde vi hem till mig och slappade, kollade typ 1/4 av borat innan älskling slocknade.. Hehe.

Igår hann jag inte skicka iväg mailen jag skulle och det har jag mycket dåligt samvete för. Ska ta tag i det snarast möjligast, men nu inom 5 så ska vi sticka.. Idag ska vi till farmor och äta påskmiddag, trevligt. Har ingen aning om när vi kommer hem och det är heller inget jag oroar mig för. Känner att detta blir en bra dag. Hoppas på att älskling vill fortsätta lära mig i bilen, euw, det lät nasty.. Nej nu ska vi bege oss!


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0