16/4 -06

Det är datumet som jag och Jonas officiellt blev tillsammans. Vi höll inte det hemligt att vi började träffas i nian igen, det var bara ingen som frågade precis..  Men idag har det gått 4 år sedan dess och imorse slog tanken mig, vart är vi om ytterligare fyra år? Nervös tanke. På ett bra sätt såklart!

Dagen firas med att vi åker över till DK och äter och har trevligt, så får vi se vart det tar oss!


Igår lyxade vi till det precis som vi lyckats göra hela denna veckan nu tycker jag allt. Igår hämtade vi upp Robin, så körde vi till lilla glassfabriken där jag åt en stor mjukglass med chokladströssel. Mumma vad gott det var! Sen körde vi till Lilla torg där vi hamnade på Mando, killarna åt planka och jag åt en burgare och nån lökring.. Mini och Sara mötte upp oss utanför Mando när vi var klara så planerade vi att sätta oss på lilla. Haha men vi blev "utslängda" för vi var för unga, suck! Vi vi satte oss på TGI's istället dit även Mia, Ellen och Tessan också kom senare. Vis elva, halv tolv var det dax för killarna blev alldelles för glada i drickan. Så det var en trevlig igårkväll!

Var mega trött när vi kom hem.. Sov konstigt nog riktigt dåligt inatt på tal om varför jag sov dåligt slängde jag precis iväg ett mail så jag kan planera dagen lite.. När jag körde hem från älskling imorse så la jag även på ytterligare ett brev i lådan, så det är bra. Var och hämtade ut medicin och sånt trams (nödvändigt trams) igår. Känns som jag börjar komma ikapp mig själv lite iallafall.

Ska köra något ärende till idag dock, ta ut danska pengar, lösa in en lott, hade väldigt gärna velat betala en räkning och köpa en klocka. OCH tanka bilen. Och ett ärende det är bäst att jag inte nämner här. Men tro mig, det är inte spännande. Ja, sen vill jag gärna sola lite och äta frukost, så det hade jag tänkt göra ungefär .. nu. Bikini på och mat i kistan!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0