When things get crazy, are u sure you gonna save me?

Lördag idag, ska snart hoppa in i duschen och raka benen, roligare än så är det inte! Sen funderar jag på lite BUS, men samtidigt. Kommer det vara lönt? Har en känsla av att det kommer bli fläckigt.. Fast, vad gör det om hundra år?

Igår kom den datorn som pappa vann. FY vad liten är allt jag kan säga. Den är inte större än ett A5 kan jag lova! Eller kanske bara liiiite större.. Jao, jag hade ju kunnat tänka mig, men så lär det nog inte bli.


Idag har jag/vi inte gjort något vettigt, först var vi på invigning av det nya p-huset vid mas, där blev Fifi målad i ansiktet och både hon och älskling fick spöa parkeringsvakterna i bilbana, haha.

Sen körde vi till stan, jag fick testa klockan jag hittat ... Så fin, men älskling gillar den inte, han tycker den är för barnslig. Uret i sig är så snyggt! Sen är det ett gummiarmband liksom. Fast inte gummigummi, utan materialet är bara svart matt gummi, som typ däck om jag ska förklara gummi. Jag ska leta upp bild. Den ligger ändå på över 2' så det är bra om man är helt säker..



 

SNYGG, ellerhur? Stenarna gnistrar rätt fint också. Syns det inte på den att det är danskdesign?
Typ georg jensen stil, avskalat och fint. Sen gick vi iallafall vidare och letade upp var man fick ballonger, haha. Älskling och jag blev avsläppta hos honom, sen åt vi lite, och körde till coop, handlade strumpbyxor och strumpbyxor. Tillslut blev jag avsläppt hemma och här sitter jag ..

Ikväll blir det förfest hos Katrin sedan utgång, ska bli trevligt. Har inte varit ute sedan studenten, crazy!
Nej, nu drar jag mig ...


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0