Gott&blandat!

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva om idag. Otroligt tråkig dag. Antar att det är så det är. Det enda som hänt idag är att vi körde till kåseberga, handlade med oss kakor hem i Ystad och körde hem. På något sätt gick dagen efter det rätt fort, mormor kom på besök, jag följde med hem en liten stund till älskling, men vi var ett riktigt osocialt par idag, han tvättade sin hoj och jag satt lite vid datorn, fast sen gick jag ut till honom, men vi börjar alltid tjaffsa om hans blinkers, hurvida dom syns och att han borde byta ungefär DÄR går vårat tycke seperat.

Lite över sju begav vi tjejer i familjen oss till Mobilia, där tog mamma foto och sen kollade vi lite bara tills klockan blev någon minut i åtta, dax att stänga.. Så nu är vi precis hemkomna och jag tänkte snart göra iordning en nachos bricka som ska in i ugnen lite snabbt, så gott!

Idag är det en ny månad och det första som slog mig är födelsedagarna denna månaden. Nästa tanke var om jag och älskling har 3½ år eller ej. Men det har vi inte, så det är lugnt än ;). Annars spanar jag mest på ideér om vad vi ska hitta på, perfekt nog är det på en fredag också! Så det är bara att hoppas att jag inte får något jobb då..

Påtal om jobb fick jag mitt mail idag från LM om helgens event i DK. Jag ska börja klockan åtta, alltså då ska jag vara i Malmö-garaget... Haha, det kommer bli galet :(. Men jag tror samtidigt att det kommer vara riktigt kul. Och har jag tur så på kvällen när jag kommer hem blir det färskpasta med färska musslor i vitt vin, så himla gott!

Jao, fan kom just på att jag inte skrivit ut AF papperna än, åh. Jag vill inte gå imorgon, fattar inte ens vad meningen är med det! Dessutom kommer jag inte få något bidrag nu när jag har jobb heller .. Ännu en anledning måste jag ju erkänna.

Ohja! Inatt kommer klockan ringa/mamma väcka mig så vi kan se på Fuglesang eller rättare sagt Discovery när den flyger förbi, det är klockan 03.54! Kan ju vara kul. Tror det var åt söder den skulle svischa förbi om någon också ska gå upp inatt :).

Men nu är det helt ärligt hög tid för att göra nachos med "egengjord" salsa (ketchup och sötsursås, 50/50, salt,peppar) och ost.

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0