Söndag = vilodag?

Inte i min värld. Inte i min nya värld. Igår jobbade jag ytterligare 11 timmar! Alltså har min helg bestått av lite mat, lagom sömn och mycket jobb! Hoppas extremt mycket på att bli inkallad till samma kampanj nästa helg. Vi har gjort reklam för Shurgards. Det är som små/stora garage där man kan hyra ett utrymme om man behöver extra plats. Så är det ett nyöppnat Shurgard i Hörsholm, DK. Jo, jag trodde jag skulle få vara med på DKNY's parfym-släpp egentligen, men det spelar ingen roll. Jag hoppas innerligt på nästa helg också. Det betyder att det inte är en omöjlighet att ta en restresa såfall, och det vill jag ju. Fast att spara lite är inte heller fel. Well, man ska inte räkna med pengar man inte har, det är väl ett bra ekonomiskt råd?

Nu, om ungefär 4 min (kl. 8.00) väntar jag telefon samtal från Malin :). Oj, nu är det bara tre min..
Hoppas det inte blir strömavbrott i Minnesberg nu då!

Idag, eller iallafall i veckan behövs det en runda i stan, någon som är frivillig? Sen träffa töserna asap.

Nepp, dax att runda av.. 1 min kvar ;)


Smack !


_______________________________________________________________________________


Åh, jag glömde ju att berätta att jag trillade med vespan i Lördags! Haha, jag gled/tappade fästet efter det regnat ordentligt i DK, det blev ungefär som ett magplask på asfalten. Vilket resulterade i en skrapad handflata (fyfan vad ont det gjorde första timmen!!!), en uppriven DKNY klocka, "slitna" jeans (haha?), uppskrapad armbåge som fortf. gör ont, och en skrapad fotknöl (den som är på insidan av benen vid vristen) med ett ordentligt blåmärke och svullnad som resultat. Självklart gör det ont när jag tar på mig något så simpelt som leggins?! Typiskt? Ohyes!

Men det var dock första dagen (DK är otur!) men andra gick det så mycket bättre. Första dagen PISS-regnade det på oss hela dagen. Men andra dagen var det nästan uppehåll hela dagen med tom. solsken!

Men inte fan klarar man sig utan någon form av förkylning när man har en pojkvän som hostar sönder sin hals som man sover med och sedan blir man nerkyld en hel dag och kör runt i kyla. Så här sitter jag, lite lagom stoppad i huvudet med snorattacker emellanåt. Fryser gör jag också om jag ska gnälla ytterligare. Haha.

Malins samtal blev btw framflyttat till 8.30, så nu kör vi på nytt!


Smack !

Kommentarer
Postat av: Carroooo!

åh, jag hade gärna velat ta en tripp med dig till stan, men jag ska jobba hela veckan :(

2009-09-07 @ 15:57:43
URL: http://carolinehindmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0