Seven days without any words

Senast jag satt här har det inte hänt speciellt mycket måste jag erkänna. Eller vi gjorde thaimat här hemma och sen körde vi till Coop, drack slush ice och handlade på Coop. Jag, mamma, Fifi och mormor. Sen körde vi hem och jag och mamma kokte ägg (åååååh) och jag gjorde goda ostmackor på det nya solrosbrödet... Mums... Så hade mamma och jag lite lugn-mys bara vi två :). Så har det varit i princip hela kvällen igenom, men sen kom pappa och Fifi hem, så då var kalaset i fullgång -igen ;p.

Nu då? Konstigt nog sitter jag och tänker, haha. På massor av saker, saker jag läst på FB, lång hisotria, tro mig. Lite från helgen, lite det som Malin sagt, lite det som alla möjliga sagt. Mycket helt enkelt. Hade velat skriva så mycket men det är bäst att jag inte skriver ut det. What goes around comes around?(.)

Sitter och väntar på att älskling är på väg hit, sen får jag se när Mås ringer om vi ska ut och gå en runda.

Men nu. Lite socialitet hade inte skadat. Ohja, fick mejl om jobb, det ska börja tidigare. 07.30.
Det är inget problem att det är så tidigt. Men att det är så länge sen efter det.
Jag blir kinkig om jag inte får äta, haha!

PS. Resan jag kollade för någon timme sedan som var perfa är slut, dead and gone, DS.

Smack !

Kommentarer
Postat av: mallan

idag vivi, har jag så pass mycket tid över att jag hinner läsa i din blogg. Detta inlägget pratade vi om för en vecka sedan! Shit alltså :)

2009-09-10 @ 11:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0