Proud of myself

Igår gick jag på det friskispasset, det var superjobbigt! Och det varade i 30 min. Jag höll bokstavligt talat på att svimma efteråt. Det blev helt vitt och jag blev iskall, var tvungen att sätta mig ner, annars hade jag garanterat trillat ihop när jag gick nerför trappan. Satt där i någon minut och tanterna som gick förbi kollade nästan oroligt på mig. Men sen samlade jag mig och körde hem, jag var hemma innan nio.

Fixade och gjorde mig iordning sen åkte mamma och jag och plockade äpplen, därefter bjöd jag på tre rätters lunch på fiskrökeriet i Limhamn. Spätta, stekt sill och inlagd sill blev det för oss. Så himla gott! Sen körde vi hem och jag tog min bil och körde till Svedala (Kaffe&sånt) och hälsade på Malin i någon timme, mycket trevligt!

Sen körde jag till älskling och hämtade upp honom, körde runt i hela stan och letade fotoautomat (haaaaaallå?!), vi hittade ingen och körde hem till honom, han åt och sedan slocknade han/vi vid tv'n och vid tio ungefär begav jag mig hem.


Idag vaknade jag, lagom snorig och förkyld -ja. Åt och fixade mig, sen körde jag, mamma och pappa och fiskade. Lyckades bli av med pappa på något vänster och sedan körde vi och handlade armband, jag fick två och mamma köpte tre. Sen åkte vi och handlade ingridienser till musselröra och färskpasta.. Så nu är det mat!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0