Piggis?

Igår blev mycket trevligt ändå måste jag säga.

Efter jag pratat med Sandra blev det att jag körde och hämtade henne i stan, blev pizza med dubbelbotten vid småbåtshamnen, sedan en lite runda på gustav och upp mot stortorget. Godis på pressbyrån och sen havet vid bussterminalen för ytterligare snack. Mysigt! Släppte av henne vid bussen och strax därefter ringde Malin och berättade att hon var i Oxie, shit! Rallyfart från Rosengård till Oxie, det gick på ungefär 4 min. Sen träffade jag Malin ett tag och sen körde hon..

Älskling hoppade av hos mig jag fixade lite saker snabbt och sen körde vi hem till honom. Somnade rätt fort och vaknade innan sju av klockan. Ner och åt, sen körde jag älskling till jobb och därefter tog jag och brummade till Friskis och gick på IndoorW i 30 min. Fyfan vad det är jobbigt. Men kändes mycket bättre idag ändå :).

Idag är det inget planerat, vi pratar lite här hemma om vi ALLA (gosh!) ska åka till Kivicks och kolla på äppeltavlan, wiho. Haha, men det är väl trevligt. Först blir det en dusch för mig iallafall.. Annars hade jag tänkt att jag skulle fixa med min dator, cp datorn! Ska in på jme data nu och kolla bara för det.


Smack !

Kommentarer
Postat av: mallan

jag tjäänade 500 på att hämta pensionärerna igår! (Y)

2009-09-28 @ 12:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0