Pigg som en nötkärna?

Undrar var det uttrycket kommer ifrån?


Haha, imorse innan sju ringde min och älsklings klocka, dax att gå upp och äta frukost. Släppte av honom på jobb och sen körde jag till Heleneholm och tränade i 40 min. Ikväll är det ett bas pass i en timme, har precis bokat in det. Känns riktigt bra, dessutom ska jag köpa klippkort idag som kommer göra träningen billigare (jag 50/50 pappa). Det är ju inte fel! Klippkortet är det enda förutom ett jättekort som täcker för IndoorW. Har redan planerat träningen också för nästa vecka. Blir morgonpassen av IW, och sen ska jag testa ett nytt pass med Sara, Mia och Mias mamma som jag förstått det. Ska bli kul! Känner att jag måste sysselsätta mig nu när jag inte vet när jag har nästa jobb heller.

Har kollat in dator idag på nätet, kan inte tänka mig något tråkigare men min är ju knappt internetvänlig. Men sen är frågan, är det värt att lägga över 7000 kr på en dator? Så kul är det inte... Ska ta ner min externa hårddisk och testa i mammas dator. Tydligen är externa hårdd. extremt känsliga, kan räcka att man tappar den i golvet, fuuuuck!

Kan knappt förstå att klockan bara är tolv, i min hjärna känns det som fyra-fem, att Jonas snart slutar och ringer mig. Galet! Nu ska jag ner och spana vad mamma sa att det var för lunch. Idag är btw tredje dagen som Fifi är hemma från skolan. Vilken förkylning jag spridit :(.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0