Oldie

Även om dagen i sig inte kommer vara speciellt "kul", har det iallafall hänt saker som förgyllt den.

Nr 1. Träffade Malin
Nr 2. Jobb ringde, vem ska jobba fyra dagar nästa vecka =(X000:-)
Nr 3. Prövotiden på mina körkort är SLUT. Så jävla galet. Fyfan.

Tänk att jag är stor nog att jag har haft mi(tt/na) körkort i två år. Så sjukt!!! Jo, jag borde verkligen köra och städa och fixa min bil, sen åka och handla det mc spelet. Dessutom gick jag och Malin en 3 km så det är också bra, fast nu måste jag ta det lite lugnt, så jag blir frisk. Så jag kan jobba arslet av mig några dagar.

Nu ska jag bara vara lite glad sen ska jag göra något vettigt.
Lägger upp bild på alla härliga körkortsbilden, inte alla fullt så vackra som den sista ..










Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0