Det känns som jag är tolv år och inte vet hur jag ska tackla världen

Nu är jag lite mer människa än vad jag var vid sju då jag först tänkte skriva. Ja vad fasen gör jag uppe så tidigt? Men det känns som om jag pallar det för när man sover med Jonas är det lite tvång att gå och lägga sig i tid. Ett kul exempel är; Jag sms'ade Malin och Sara vid halv tio ungefär.
Själv fick jag svar från dom vid elva - tolv.

Men när jag kom hem imorse läste jag ut hela cosmo i sängen, bara låg där och vilade och hade det mysigt. Det behövs ju det också!

Igår körde jag och älskling till Nova, gick där och strosade, ingen av oss hittade något! Jag hittade inte ens något som var fint? Jo, träningsbyxor. Men det är inte så kul med 400 på det. Om jag ska tänka vettigt tog det mig en "hel" (5 h) dag i Haderslev (senaste kampanjen jag jobbade). Dock bara lönen. Den är inte alltför kul på vardagar, så det gjorde ju iförsig traktamentet upp. Men ändå. Fem timmars jobb för ett par träningsbyxor, neeej.
På tal om träning hade jag tänkt gå på IndoorW imorgon också, samma tränare och samma pass.

Men idag då? Idag blir det lite Malin i stan kanske tom klämmer in en fika?
När Malins jobb kallar är det dax att dra oss hemmåt och då ska jag ha lite telefontid med Sara!
Ett bra tag sedan vi pratade och träffades.

Måste skicka in lite papper så jag får en lön nästa månad. Har fortf. inte fått pengar för min första kampanj, Avril Lavigne lanseringen av parfym. Så nu har jag tre jobbtillfällen att få betalt för. Är heeeelt okej. Måste verkligen söka något jobb till med. Har ingen lust bara. Men pengar är ändå pengar!

Igår efter Nova var vi både inne på Media Markt och på Elgiganten och kollade datorer. Är så jävla trött på min. Men kan inte heller bestämma mig om jag vill ha en lite laptop som är portabel eller nöja mig med min laptop om jag vill ta med datorn någongång. Eller om jag vill köpa/ha stationär. Åh.. Tror beslutet blir baserat på ett erbjudande. Nu när lönen kommit för de flesta är det väl tid för jäkla massa reklam så det blir tillfälle #1.

Kan knappt förstå, vet inte hur mycket jag vågar hoppas men tänk om något som grott till sig i flera månader kanske löses snart? Jag hoppas innerligt för det är jobbigt. Igår var en extrem framgång! Det är så jäkla mycket som hänt och avlöst varran så det är inte något lagom komplicerat.
Det är fyra saker (minst) som platsat bra på en topp 3 lista.
Men jag vill inte ha någon lista, utan jag vill bara kunna skriva av mig utan att berätta.
[Rubriken]

Nej nu ska jag avrunda och ha en trevlig dag!

 

Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0