Nighty night ...

Gud vad jag är trött kan jag börja med!

Idag har jag träffat Sara i princip hela dagen, började med en hundpromenad, sedan handlade vi bullar och jag åt en andra frukost tsm med henne :). Sen körde vi till Mini och träffade henne, hennes syster och deras nya kattungar. Jovisst blir man såld! På vägen hem därifrån körde vi inom någon matbutik och handlade några inrigienser som tsm med lite annat mynnade ut i kyckling med ungsstekt potatis och grönsaker, muuums ... Chillade lite och sen när vi skulle boka tid till det friskis-passet vi ville gå, fanns det en plats kvar. Så vi körde till skogen och gick en 2,5 km. Det var härligt och så fort det gick! Trevligt :).

Men jag tror helt ärligt jag tänker gå det passet vi tänkt gå idag, fast imorgon, dom har ett klockan åtta på morgonen. Perfekt att man tränar då, känner sig duktig hela dagen och åker hem och duschar och fixar vid sig :). Sen tänker jag nog ta dagen som den kommer, har många alternativ!

Well, orkar inte skriva något långt och segt idag. Ska boka in passet på hemsidan, läsa igenom bloggarna och imorgon kommer Knappen och Hakim göra ett wake up call på K-mjau, haha. Det kommer bli bra eftersom klockan kommer ringa klockan sju så jag hinner höra det också. Nej ni..

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0