Little miss sunshine

Idag har nog mestadels varit en bra dag.

Jaja, två prat är väl helt ok, om man hade kunnat enats om något.

Annars har jag träffat Sara och sett på film.
Det är ju inte speciellt bad om man säger så :).

(Sandra om du läser detta är det tårta på Söndag-kväll, då SKA du infinna dig.
Så får ni flickor bestämma under veckan vad som ska vara i tårtan.
Förslag: annanas, mosad banan, chockladpudding (Malins förslag), sylt, grädde osv.)

Idag har jag även fått reda på mer info om jobbet imorgon, börjar 06.15, härligt! HAHA.
Sen så är det de tre killarna jag jobbat med innan som hakar så det är perfa. Jag får ett eget enkelrum på hotellet, tackar! Frukost ingår resten får vi betala själva, men det gör ingeeet. Jag kommer tjäna ca 2400 bara på att jag "bor" där, det är väl inte fel?

Och ja, allt detta gjorde att det nerviga släppte! Så nu ska jag packa lite. Tänkte höra med pappa när han kommer hem om jag kanske kunde få låna med mig den nya mini datorn, för där var trådlöst internet på hotellet, så jag kan underhålla mig på kvällen typ :). Det kan ju inte precis bli några samtal ......

Annars måste jag erkänna att jag är fruktansvärt sugen på nachos. GUD! Ska försöka hinna packa och duscha innan åtta så jag kan se idol med mamma och nachosarna, mums. Japp, plikten kallar!








Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0