Let me know

Tuesday, what more can I say?

Har fixat lite med vad som händer denna veckan. Jo till största delen blir det jobb. Åker tidigmorgon imorgon och kommer hem på Lördagkväll. Ändå har jag saker som ska göras innan och efter veckan är slut.

- Baka en tårta
- Tömma datorn
- Skriva in mig och älskling i bostadskö
- Lägga upp en annons på blocket med moppekapell och kedjelås
- Packa, ev. köpa mat?
- Ladda p. mobilen

Och ovanstående är sånt jag inte har planerat in någon spec dag. T.ex. det med att skriva in oss i bostadskö och att tömma datorn har stått i min kalender lääänge... Men när man inte känner så starkt för att flytta hemmifrån har man heller inte någon motivation till att söka länge bla bla bla. Just nu, eller ja, trivs är kanske inte rätt ord för denna perioden, men jag tycker det är helt ok att bo hemma. Jag gillar min familj så det är inget som gör att jag drar mig precis. Men självklart bara grejen att själv få köpa allting som man vill ha, måla osv. så kul!

Men nu känner jag att om jag inte går och fotograferar vad jag ska nu, kommer det adrig att ske och nu i dagarna kommer lönen så det är perfek att lägga in nu lite innan så folk hinner spana in vad de vill köpa när lönen kommit in. Och självklart är det mitt lås och mitt kapell. Det gör ju inte mig något liksom :).

Annars väntar jag bara på min och Sara bestämda telefontid som kommer äga rum kl. 12.00, så får vi se vad vi bestämmer oss för att göra idag.


Kan ju berätta att jag fortfarande inte fått något mer detalj mail från LM ang. jobbet nu Ons-Lörd.
Så jag kan inte ens börja packa än! Sucksuck.. Nej,


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0