Less is more?

På mindre än två månader har det hänt ofantligt mycket.
Så mycket tankar och frågor.



Idag har det utbytts ord och meningar.
Något steg på vägen men ingen aning om i vilken riktning.



Malin är på väg hit så ska vi gå i skogen, det kommer blir bra. Så nu ska jag strax byta om och sätta lite torrschampo i peruken. Det behövs. Sen ska jag bjuda henne på muffins.

Igår när jag och den sista muffinsen körde hem från Sara, sprang det i korta drag ut en kanin framför bilen, men jag maxade bromsarna inför den självmordsbenägna kaninen och lät han leva med en halv meter. Däremot flög muffinsen och gömde sig i min bil, så den ska jag leta rätt på idag.. Haha. Flygande tefat och flygande muffins, what's the diffrence?
Tid nu!


Smack !



Kommentarer
Postat av: mallan

i peruken, jag dör! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-09-20 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0