Just wanna be happy

Idag har gått riktigt långsamt, är det inte alltid så när man ser framemot något? Ikväll kommer flickorna (hah Sara hatar att jag använder det ordet) hit. Det bli tacos för dem som vill, men om jag känner dem alla rätt kommer det bli tacos för hela slanten! Så ja, jag är nyss hemkommen från coop. Mat och godsaker får man unna sig när det är fredag (och resten av veckan?). Tänk att det är månader sedan vi träffades alla sist. Ja det var avskedsfesten för Sandra två dagar innan hon åkte. Jag är så dålig på månader men antingen var det i Juni eller i Juli vi sågs senast alla vi.



 

Annars? Förkylningen är väl som den var igår, eländig. Haha, fast jag har ändå kontrollen men jag måste erkänna att det är skönt att inte behöva jobba denna helgen, så perfekt är det väl ändå inte .. Hoppas Sara känner för att gå en runda i skogen som jag gav som förslag igår. Det kan vara skönt att rensa tankarna när man varit på en sådanhär tillställning. Jag är så glad att jag inte behövde gå på min farfars.


Har gjort en ordentlig städning av mitt rum idag också, damsugat, dammtorkat och putsat fönster, spegel, dator, cd osv. Kan ju berätta att jag testade kläder nu när jag var på coop också. Testade bh'n på h&m men den var för liten.. Så kan det gå! Och hittade fina träningsbyxor på stadium, men fick intala mig själv att sådana som jag hittade är det inte jag är ute efter! Ohja, på coop när jag betalade fick jag en 100 lapp för mycket tillbaka. Det blir bra tankpengar till mamma då det var hennes pengar. Måste ju också få säga att det var inte förrens när jag kom hem som jag upptäckte det. Well, ..

Nej nu ska jag ner och ja, hitta på något. Typ, dricka lite Quilla simplex, mums!


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0