Jag + X + 2Y - N (2Y+X) = Livet?

Idag, idag, idag.. Summering = TREVLIGT! Många skratt och mycket prat, det behövdes att komma på andra tankar kan jag lova.

Satt och tänkte på en rubrik och så slog tanken mig för först tänkte jag "tal + tal = summa", men sen slog tanken mig att om jag är först och sedan en massa händelser eller människor så blir det ju ens liv, sant? Men eftersom man inte kan förutse (iallafall inte jag), så blir det ju en ekvation som man inte vet hur den slutar förrens man ligger på dödsbädden. Invecklat sådär på kvällen, men så sant som det är skrivit.

Alltså var det jag, Sara, Sandra och Mini som umgicks idag, imorgon vid typ tolv hoppas jag på att det blir en runda i skogen med Mallan, men det är helt klart beroende på hur allting går imorgon.
Jag hoppas på det bästa men det ser inte allt för ljust ut kan jag lova.. Well well.

Uscha vad jag är trött nu, det värsta är nog inte ens att jag måste bädda på det nya, rena påslakanet/lakan osv. -utan att jag måste gå och borsta tänderna. Det är så fruktansvärt tråkigt, men jag vill ju behålla mina bissingar ALAP.

Dessutom har vi pratat en del om utgången som blir av på lördag, ska bli riktigt kul, även om det kan bli som det kan bli! But I'm ready for some party .. Måste bara till tempo först, haha!

Ja och jag funderar på att belöna mig med ett mc playstation 2 spel. Är det höjden av nördighet? Det kostade 99:- och kan nog underhålla mig ordentligt ;p. Annars efterlyser jag ett PS spel till PS 1, Tombi heter det och man är en liten filur med rosa hår och ska rädda en by från arga grisar som tagit över världen..
Jo, jag hör själv hur det låter ...

Nej nu ska jag in och leta fram borsten och borsta tänderna samtidigt som jag går igenom blogglistan, bättre borstning än så går det nog inte att få.

Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0