Jag vill..

Det är inte ofta jag uttalar mig om vad jag vill. Men idag måste jag få göra det. Ända sedan i helgen och jag fick reda på att det var fortsatt kampanj på Shurgard i DK ville jag så gärna ha ett samtal eller mail om förfrågan om jag ville jobba nu denna kommande helgen. Bittersweet. Då jobb innebär pengar, men det hade också inneburit att jag inte kunde träffat tjejerna imorgon, fira Mås så som bestämt osv.

Men idag fick jag ett mail. Om jobb i DK om ca två veckor. Jobbet kommer innebära så mycket att det tom blir övernattning i tre nätter! Tillråga på detta stod det även i mailet att det kommer bli ca 40 timmar plus. På fyra dagar. Sedan får man tydligen pengar för att man bor borta också, ca 600 kr/ natt. Är inte det sjukt? Hoppas att jag var först att svara så jag får det! Fan vad jag vill!!!

Haha ja, det är min första vilja. Nästa är att jag imorgon ska hitta snygga träningsbyxor (är så trött på oldschool mjukis ala hängröv). Jo det är så det ser ut om man handlade dessa för ungefär fyra år sedan, vägde något kilo mer, handade dom på kill-avdelningen och bara var allmänt off. Haha!
Jag vill ha snygga tajta träningsbyxor alltså. Med någon snygg topp till såklart.

Den sista viljan är den om underklädessettet på H&M, ja. En underlig vilja. Men imorgon passar det utmärkt att pröva kläder då jag tänkt duscha innan flickorna rör sig hitåt på kvällen. Ja jag har fått för mig att om jag är nyduschad kan jag inte testa kläder för då sitter alla gifter kvar på mig sen. Förresten såg någon PLUS där det idag handlade om Nudie jeans som blivit förbjudna eller vad det var pga. för mycket gift.
Är det inte sjukt?

Nu ska jag gå och lägga mig iallafall, fick träffat Natalie lite nu ikväll också och det är alltid trevligt!
Tror det är NCIS nu, och det är aldrig fel. Undrar dock hur det ska gå att somna nu, sov flera timmar innan idag..

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0