Härmapa!

Japp, igår.

Först på dagen kom Malin till mig, då var sconesen färdiga och vi mumsade in direkt.. Sen snackade vi lite och bestämde för att bara gå en runda på mobilia :). När vi i princip var färdiga där, kom hennes syster och sen körde vi mot Oxie där jag blev avsläppt. Mycket trevligt !

Var hemma ett tag, sen kom älskling och vi körde bort till Entré. Köpte biobiljetter (tur att jag brainstormade med Malin), gick lite i butikerna och sen gick vi upp och åt innan filmen. Vi såg En sommar med Göran (tror den hette så), och ja, det var fruktansvärt rolig. Och det var mysigt att det var en sådan liten biosalong, ca 60 platser och ca 20 pers! Eftersom vi valde en tidigare bio var filmen slut redan vid åtta och det var så lagom! Körde ner en runda till havet och bara tog det lugnt.. Sen körde vi hem till mig och sov här..

Imorse vaknade jag lite inna nsju och fick halvt panik. -"JONAS KLOCKAN ÄR SJU!!!", -"Ja, men jag ska inte vara där förrens halv åtta ...". Haha, sen dröjde det innan jag kunde somna om och vid nio blev jag väckt av mamma som frågade varför jag låg och sov med tv'n på som visade ett ap-program. Nästa fråga var ifall jag skulle med och köra mc till Kåseberga. Ungefär en kvart senare, två mackor i magen och lite dricka, satt vi på hojarna på väg till Kåseberga. Där åt vi både inlagd sill och inlagd stekt sill. Sen en runda till Ystad och handlade kakor ifrån wallandercafet med oss hem :).

Så nu behövde jag en break så då passar datorn utmärkt.. Har inga planer för idag måste jag erkänna. Eller jo, skriva ut papper till AF. Ska dit imorgon.... Och så vill jag till entré, hittade fina jeansleggins där som jag vill testa och se om dom är bra, sen det underklädessettet jag kollat på i år och dar. Snart borde dom ju tom. rea skitet. Men jag vet också att om jag håller mig ifrån Entré sparar jag typ 500 kr.

Nej nu ska jag gå igenom blogglistan :).

Smack !

Kommentarer
Postat av: mallan

den filmen är verkligen rolig :D och ifall jag inte sa det så var det den jag och dennis också såg :) Bara så du vet har jag ÄNNU ett nytt jobb att utföra imorgon vivi ;)

2009-09-01 @ 18:04:44
Postat av: mallan

den filmen är verkligen rolig :D och ifall jag inte sa det så var det den jag och dennis också såg :) Bara så du vet har jag ÄNNU ett nytt jobb att utföra imorgon vivi ;)

2009-09-01 @ 18:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0